三味線を弾く芸者.三味線はバンジョーに似ている,しかし奏でられる音楽は様式において非常に異なる.それは見たところA.D.1700年頃にマニラから伝えられた/(Geisha playing samisen. The samisen resembles a banjo, but the music evoked is very different in style. It was apparently introduced from Manila about A.D. 1700.)
  • TOP
  • キーワードで探す
  • 三味線を弾く芸者.三味線はバンジョーに似ている,しかし奏でられる音楽は様式において非常に異なる.それは見たところA.D.1700年頃にマニラから伝えられた/(Geisha playing samisen. The samisen resembles a banjo, but the music evoked is very different in style. It was apparently introduced from Manila about A.D. 1700.)

三味線を弾く芸者.三味線はバンジョーに似ている,しかし奏でられる音楽は様式において非常に異なる.それは見たところA.D.1700年頃にマニラから伝えられた/(Geisha playing samisen. The samisen resembles a banjo, but the music evoked is very different in style. It was apparently introduced from Manila about A.D. 1700.)

line01

関連画像(同一掲載書の他の画像)

全30枚のうち9-16枚を表示 (全4ページ)

被写体 三味線を弾く芸者.三味線はバンジョーに似ている,しかし奏でられる音楽は様式において非常に異なる.それは見たところA.D.1700年頃にマニラから伝えられた/(Geisha playing samisen. The samisen resembles a banjo, but the music evoked is very different in style. It was apparently introduced from Manila about A.D. 1700.)
注記
掲載書名 日本:日本人によって記述され挿絵を入れられた 第1巻
編集者名 ブリンクリー/(Brinkley, F. (Frank), 1841-1912)
年代 c1897
請求番号 YP/5/Br
図書ID 000062653
GID GJ009023
PhotoCD no. C006099